پخش ویدیو

آموزش قران پنجم

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
آموزش قران پنجم

حق کپی ویدئو مجاز نمی باشد

شما اینجا هستید:

آموزش ویدیویی قران پنجم ایتدایی

سطح جلسه:

مبتدی تا پیشرفته

مدت ویدیو:

بیش از 4 ساعت

مدرس:

نسترن بیات

مبتدی تا پیشرفته
بیش از 4 ساعت
30فایل
17جلسه

توضیحات دوره

ویژگی‌های ویدیوی آموزش قرآن پنجم ابتدایی

دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در پایه پنجم دارای درس قرآن هستند. در این درس علاوه بر مطالب آموزشی، خواندن قرآن و تلفظ کلمات آن نیز به دانش‌آموزان آموزش داده خواهد شد. در حال حاضر معلمان قرآن طبق روش‌های سنتی در حال آموزش به دانش‌آموزان هستند.

ممکن است برخی از مطالب این کتاب برای دانش‌آموز نا آشنا و دشوار باشد. در این بین فیلم‌های آموزشی موجود می‌تواند به نحوی به دانش‌آموزان و حتی والدین و معلمان در یادگیری بهتر کمک کند. جذابیت موجود در فیلم‌های ویدیویی آموزش قرآن پنجم ابتدایی باعث علاقمند کردن دانش‌آموز شده و در یادگیری بهتر نیز مؤثر خواهد بود.

علاوه بر آموزش دروس به صورت تک درس میتوانید پکیج آموزش پنجم ابتدایی را نیز در استاد اجازه مشاهده و تهیه نمایید.

قرآن پنجم 2

بهره‌گیری از روش‌های جدید در آموزش قرآن پنجم ابتدایی

دانش‌آموزانی که در مقطع تحصیلی پنجم دبستان تحصیل می‌کنند و همچنین والدین آن‌ها می‌توانند با هدف یادگیری بهتر درس قرآن و آشنایی با روش‌های روخوانی و تلفظ کلمات، علاوه بر مطالب کتاب درسی، از فیلم‌های آموزشی استفاده کنند.

درس قرآن پایه پنجم علاوه بر مطالب درسی، شامل روخوانی و تلفظ کلمات است. از این رو دانش‌آموزان با مشاهده فیلم آموزشی می‌توانند همزمان با آموزش در مدارس، بهتر به یادگیری این درس بپردازند. فیلم آموزشی با ارائه مطالب درسی با شیوه‌ای روان و قابل فهم باعث ماندگاری مطالب در ذهن دانش‌آموز خواهد شد.

ویدیوی آموزشی علاوه بر تدریس، تمرین‌های درس مربوطه را نیز حل کرده و بدین ترتیب به بسیاری از سؤالات دانش‌آموزان پاسخ داده خواهد شد. بکارگیری روش‌های نوین تدریس و استفاده از آن در آموزش قرآن باعث علاقمندی دانش‌آموزان به این درس خواهد شد.

ویدیوی آموزش قرآن پنجم ابتدایی استاد اجازه

فیلم‌های تهیه شده در مؤسسه استاد اجازه با بهره‌گیری از روش مفهومی و کاربردی تلاش کرده است تا به بهترین نحو به دانش‌آموزان آموزش دهد. با تهیه این فیلم می‌توان بدون نیاز به کلاس خصوصی و صرف هزینه، به دانش‌آموز در یادگیری صحیح و با جزئیات درس کمک کرد. همچنین با بیان تمام نکات مهم کتاب و با آموزش صحیح، دانش‌آموزان در سال‌های بعد نیز نقطه ضعفی در این درس نخواهند داشت.

قرآن پنجم1 1

 

ویژگی‌های فیلم ویدیویی استاد اجازه

مجموعه استاد اجازه اقدام به تهیه آموزش ویدیویی درس قرآن پایه پنجم ابتدایی کرده است. در ویدیوی آموزش قرآن پنجم ابتدایی از استاد مجرب برای آموزش مطالب قرآنی استفاده شد که در ۱۷ جلسه و بیش از ۴ ساعت برای کلیه دانش‌آموزان مبتدی و پیشرفته تهیه شده است.

بهره‌گیری از نکات مهم آموزشی و تدریس این درس به صورت تصویری باعث می‌شود تا تلفظ صحیح کلمات به طور کامل در ذهن دانش‌آموز اثرگذار باشد. این ویدیو‌های آموزشی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین با استفاده از اپلیکیشن استاد اجازه امکان مشاهده فیلم‌های آموزشی در حالت آفلاین وجود دارد.

قرآن پنجم 3

مزایای استفاده از فیلم آموزشی

والدینی که دارای فرزند در حال تحصیل در مقطع پنجم دبستان هستند می‌توانند با تهیه این فیلم آموزشی، با هزینه‌ای اندک، از آموزش درس قرآن به روشی نوین همراه با یادگیری در مدارس استفاده کنند. ویدیوی آموزشی ارائه شده توسط مؤسسه استاد اجازه یکی از بهترین فیلم‌های آموزشی است که در این مقطع و در این درس تهیه شده و قابل استفاده است.

 

 

آموزش اول ابتدایی

آموزش اول ابتدایی

تمامی دروس اول ابتدایی

آموزش دوم ابتدایی

آموزش دوم ابتدایی

تمامی دروس دوم ابتدایی

آموزش سوم ابتدایی

آموزش سوم ابتدایی

تمامی دروس سوم ابتدایی

آموزش چهارم ابتدایی

آموزش چهارم ابتدایی

تمامی دروس چهارم ابتدایی

آموزش پنجم ابتدایی

آموزش پنجم ابتدایی

تمامی دروس پنجم ابتدایی

آموزش ششم ابتدایی

تمامی دروس ششم ابتدایی

آموزش پایه هفتم

آموزش پایه هفتم

تمامی دروس پایه هفتم

آموزش پایه هشتم

آموزش پایه هشتم

تمامی دروس پایه هشتم

آموزش پایه نهم

آموزش پایه نهم

تمامی دروس پایه نهم

آموزش پایه دهم

آموزش پایه دهم

تمامی دروس پایه دهم

آموزش پایه یازدهم

آموزش پایه یازدهم

تمامی دروس پایه یازدهم

آموزش پایه دوازدهم

آموزش پایه دوازدهم

تمامی دروس پایه دوازدهم

نظرات دانشجویان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش قران پنجم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *