پخش ویدیو

آموزش نگارش اول دبستان

این پکیج شامل 59 ویدیوی آموزشی همراه با حل تمرین صفحه به صفحه کتاب میباشد که در صورت ثبت سفارش به صورت پستی طی دو روز کاری برای شما ارسال خواهد شد. این پکیج برای دانش آموزان اول ابتدایی که سعی در تقویت پایه و مهارت خود دارند بسیار کاربردی و مفید میباشد .

فیلم آموزش نگارش اول ابتدایی :

آموزش های این درس همراه با شعر و داستان میباشد که باعث انگیزه و استقبال دانش آموزان از شیوه ی آموزشی میباشد که  در این صورت مطالب عمیق تر و راحت تر یادگرفته میشود.
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
آموزش نگارش اول دبستان

حق کپی ویدئو مجاز نمی باشد

شما اینجا هستید:

آموزش ویدئویی کتاب نگارش کلاس اول ابتدایی

سطح جلسه:

سطح پیشرفته

مدت ویدیو:

15 ساعت و 32 دقیقه

مدرس:

خانم فریبا دهقان

سطح پیشرفته
15 ساعت و 32 دقیقه
30فایل
22 جلسه

توضیحات دوره

پکیج جامع آموزش نگارش اول دبستان :

آموزش نگارش اول ابتدایی

این پکیج شامل 59 ویدیوی آموزشی همراه با حل تمرین صفحه به صفحه کتاب میباشد که در صورت ثبت سفارش به صورت پستی طی دو روز کاری برای شما ارسال خواهد شد.

این پکیج برای دانش آموزان اول ابتدایی که سعی در تقویت پایه و مهارت خود دارند بسیار کاربردی و مفید میباشد .

فیلم آموزش نگارش اول دبستان :

آموزش های این درس همراه با شعر و داستان میباشد که باعث انگیزه و استقبال دانش آموزان از شیوه ی آموزشی میباشد که  در این صورت مطالب عمیق تر و راحت تر یادگرفته میشود.

مزایای پکیج آموزش نگارش اول دبستان :

  • آموزش کلیه مباحث با شعر و بازی برای یادگیری سریع تر
  • حل تمرین ها و آموزش به صورت صفحه به صفحه مطابق با کتاب درسی
  • عدم محدودیت زمانی در تماشای فیلم ها
  • یادگیری خواندن و نوشتن و رفع اشکال
  • دریافت نمره بالا و موفقیت که باعث افزایش اعتماد به نفس فرزندتان میشود

آموزش گام به گام نگارش اول دبستان (ابتدایی) با ویدئو

آموزش نگارش اول دبستان

آموزش نگارش اول دبستان از جمله معتبرترین و بهترین پکیج ها در زمینه ی آموزش دروس ابتدایی در ایران به شمار می آید که در این مقاله می خواهیم به طور کامل با ویژگی های این پکیج آشنا شویم.
امروزه به دلیل اهمیت بالا و تاثیر این درس بر سایر دروس مقطع ابتدایی، بسیاری از والدین بر این موضوع اتفاق نظر دارند که بهتر است به دنبال بهترین پکیج های آموزشی در این زمینه باشند. عوامل سازنده ی پکیج آموزش نگارش اول دبستان با بهره گیری از بهترین اصول و قواعد تدریس به کودکان، با افتخار و پس از صرف زمان مشخص و البته به سبکی کاملا سرگرم کننده اقدام به تولید این پکیج آموزشی نموده اند.
در این مقاله به تمامی سوالاتی که ممکن است والدین محترم در رابطه با پکیج آموزش نگارش اول دبستان برایشان پیش آید پاسخ می دهیم. لطفا در صورتی که شما عزیزان هم به دنبال خرید بهترین پکیج آموزش نگارش اول دبستان برای فرزند دلبندتان هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

فیلم آموزش نگارش اول دبستان

پکیج آموزش نگارش اول دبستان تماما به صورت مولتی مدیا یا تصویری و ویدیویی تولید گردیده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. در فیلم آموزش نگارش اول دبستان، تمامی بخش های مختلف کتاب نگارش اول دبستان به سبکی نو و طرحی جدید به دانش آموزان مقطع اول ابتدایی آموزش داده می شود.
فیلم آموزش نگارش اول دبستان با بهترین دوربین های فیلمبرداری و تجهیزات صدابرداری ضبط و تولید شده است تا کیفیت فیلم های آموزشی این پکیج به بالاترین سطح ممکن رسیده باشد و سبب جذابیت بیشتر ویدیوها برای کودکان باشد. ضمنا در خلال فیلم های آموزش نگارش اول دبستان در این پکیج، به طور کامل از تصاویر رنگارنگ و جذاب و سرگرم کننده استفاده شده است تا بیش از پیش جذابیت آموزش را در فرزند دلبندتان افزایش دهد.
کیفیت بالای فیلم های آموزش نگارش اول دبستان در این پکیج خوشبختانه منجر به رضایت حداکثری دانش آموزان این دوره و همچنین خرسندی والدین محترم آنان گردیده است.

 

تمرین نگارش اول ابتدایی

 

تمرین نگارش اول ابتدایی

تمرین نگارش اول ابتدایی به همراه آموزش دیدن، میتواند فرزندان شما را عاشق این درس کند و کاری انجام دهد تا فرزندانتان به خوبی از پس نگارش اول دبستان بر بیایند.

ما اموزش هارا به خوبی برای شما فراهم کرده ایم تا با اندکی تمرین بتوانید به فرزندان خود به بهترین شکل ممکن آموزش دهید و پایه تحصیلی انهارا قوی نموده، تا بتوانند مراحل تحصیلی را به خوبی پشت سر بگذارند.

اهمیت روش آموزش نگارش اول دبستان

شاید برای شما عزیزان و در ذهنتان این سوال مهم مطرح شود که چرا روش آموزش نگارش اول دبستان اهمیت خاص و بالایی بر روند یادگیری دانش آموزان دارد. در این بخش می خواهیم به این سوال مهم پاسخ دهیم.

ابتدا بهتر است بدانید که اهمیت درس نگارش اول دبستان به حدی بالاست که می تواند به راحتی بر سایر دروس این مقطع یعنی اول ابتدایی و روند یادگیری دانش آموز تاثیر بگذارد.

در سال های اخیر سازمان آموزش و پرورش اقدام به تفکیک و جداسازی مناسب تر و صحیح تر و همچنین تاثیرگذاری بیشتر و تدریس بهتر درس نگارش اول دبستان، این درس را به طور کامل از سایر دروس جدا کرد تا بهتر از قبل به دانش آموز آموزش داده شود و این ناشی از اهمیت بالای این درس در مقطع اول ابتدایی دارد.

لذا طی ماه های اخیر ما و همکارانمان در مرکز آموزشی “استاد اجازه” سعی بر آن داشتیم که با توجه به اهمیت بالای این درس در مقطع ابتدایی، به تولید و ساخت پکیج آموزش نگارش اول دبستان اقدام نماییم و تا حد زیادی چالش های پیش روی والدین و معلمان محترم را در زمینه ی تدریس این درس برطرف سازیم.

 

تاثیر پکیج آموزش نگارش اول دبستان بر دانش آموزان

فرزند دلبند شما و دانش آموزان مقطع اول ابتدایی با تماشای ویدیوهای پکیج آموزش نگارش اول دبستان، به هر نوع آموزش و گام به گام و جزوه های آموزشی دیگر در زمینه درس نگارش مقطع اول ابتدایی بی نیاز خواهند شد.
در این پکیج با بهره گیری از اصولی ترین، بروزترین و همچنین جدیدترین روش های روانشناسانه در رابطه با علم تدریس، خط به خط درس نگارش با استفاده از جذاب ترین بیان و محتویات سرگرم کننده آموزش داده شده است.
دانش آموز پس از تماشای فیلم های آموزشی پکیج آموزش نگارش اول دبستان، می تواند به تنهایی و راحتی، جذب این دوره و درس مهم شده و دیگر نیازی به تدریس و راهنمایی های مجدد خانواده و والدین و حتی معلم نداشته باشد.
ضمنا با توجه به اینکه اکثر بخش های آموزشی در این پکیج به صورت شعر بیان و تدریس می شود، باعث خواهد شد که دانش آموز تمام یا بخش زیادی از شعرهای این پکیج را نیز تا مدت ها و حتی سال های زیادی به خاطر بسپرد که این موضوع نیز به نوبه ی خود ناشی از تدریس حرفه ای و علمی در این پکیج است.

کلاس اول

دلایل نیاز به خرید پکیج آموزش نگارش اول دبستان

همانطور که بسیاری از والدین هم به این موضوع اشراف دارند، یکی از مهم ترین دلایل اهمیت بالای درس نگارش اول دبستان، افزایش سطح سخنوری دانش آموز و یا همان یادگیری صحیح تر صحبت کردن یا حرف زدن با سایر افراد است.
به عبارتی می توان اینگونه بیان کرد که اگر یک دانش آموز نتواند درس نگارش اول دبستان را به خوبی و اصولی فرا نگیرد، ممکن است در آینده ی نزدیک، با چالش هایی در زمینه ی سخنوری و نگارشی و مهم تر از آن ارتباط گیری با دیگران روبرو شود.
یکی از مهم ترین دلایلی که منجر شده است والدین و دانش آموزان به پکیج آموزش نگارش اول دبستان نیاز مبرم و فوری داشته باشند چالش بسیار مهم بالاست. البته نگران نباشید چرا که کارشناسان و مدرسان ما در “استاد اجازه” همواره در تلاش بوده و هستند تا چالش های پیش روی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف به ویژه مقطع اول ابتدایی را برطرف سازند که یکی از نتایج این تلاش های شبانه روزی، تولید پکیج آموزش نگارش اول دبستان می باشد.
با خرید پکیج آموزش نگارش اول دبستان، به راحتی می توانید شاهد ارتقای سطح تسلط فرزندان دلبندتان در این درس مهم باشید. ضمنا همانطور که می دانید تدریس بد توسط یک معلم می تواند سبب کاهش افت کیفیت تحصیلی و یادگیری دانش آموزان شود و این اتفاق در بسیاری مدارس و مقاطع در کشور ممکن است رخ دهد. ما در این پکیج، تمام سعی خود را به کار برده ایم تا هرگونه ضعف در تدریس و آموزش را از بین ببریم.

پیش نیازهای پکیج آموزش نگارش اول دبستان

یکی از سوالات پرتکرار والدینِ دانش آموزان که از ما می پرسند معمولا این است که آیا قبل از خرید پکیج آموزش نگارش اول دبستان، دانش آموز به پیش نیازهای خاصی هم نیاز دارد یا خیر؟
توجه داشته باشید که ما در این پکیج تمامی تلاش خود را به کار گرفته ایم تا دانش آموزان با تهیه و خرید پکیج آموزش نگارش اول دبستان از هر گونه کتاب کمک درسی یا فیلم های آموزشی دیگر، بی نیاز شود. به عبارتی این یک پکیج همه فن حریف و جامع است که تمامی چالش های درسی و پیش روی دانش آموز در مسیر یادگیری نگارش اول دبستان را برطرف ساخته است.
خوشبختانه پس از خرید پکیج آموزش نگارش اول دبستان، دیگر نیاز خاصی به منابع دیگر نخواهید داشت چرا که در این پکیج سعی بر آن داشته ایم ضعف ها و مشکلات یادگیری دانش آموز را پیشاپیش تشخیص داده، بررسی کرده و برطرف سازیم تا طی دوره یادگیری نگارش اول دبستان دچار ضعف و اختلال در روند یادگیری این درس مهم نداشته باشد.
دانش آموز با دیدن این آموزش، علاوه بر یادگیری درس های جدید، کاملا سرگرم هم خواهد شد چرا که روش های تدریس در این پکیج کاملا با توجه به روحیات لطیف کودکان و بیان کودکانه توسط معلم بکار گرفته شده است.

روش تدریس نگارش اول ابتدایی

روش تدریس نگارش اول ابتدایی

ابتدا بهتر است بدانیم که آموزش و یاد دادن یک علم یا حرفه یا موضوع جدید به یک کودک بایستی به کمک روش های صحیح تدریس نگارش اول ابتدایی و البته سازگار با روحیات کودکانه انجام و عملی شود نه با دستور و حمکرانی و اجبار! آموزش نگارش اول دبستان به دانش آموز هم از این قاعده مستثنی نیست و لازمه ی تدریس صحیح آن، اجرای صحیح نکته ی فوق الذکر است.

با توجه به اینکه روحیه ی یک کودک بسیار لطیف تر و حساس تر از روحیات افراد بزرگسال است و از آنجایی که یک کودک ممکن است به طور غریزی در مواجهه با یادگیری یک مبحث یا درس جدید حتی توسط والدین خود، به اصطلاح گارد بگیرد و میل کافی به این مسیر نداشته باشد، لذا ضروری است که والدین یا مربیان و معلمان، تمامی خلق و خوهای ظریف کودکانه را نیز مد نظر داشته باشند تا خاطره ی بدی از یادگیری در ذهن کودکان یا دانش آموزان مقطع اول ابتدایی به جای نگذارند.

امروزه با توجه به جذابیت بالای استفاده از گوشی موبایل و لپ تاپ و تبلت در میان دانش آموزان و به ویژه کودکان، یکی از پرطرفدارترین و البته منطقی ترین روش تدریس نگارش اول ابتدایی, آموزش دروس و علوم جدید، بهره مندی از همین ابزار است.

لذا ما بر آن شدیم که با کمک مربیان مجرب و همچنین بهره گیری از ابزار و تجهیزات مناسب، ویدیوهای آموزشی ویژه ای را برای دانش آموزان تولید و عرضه نماییم. ویدیوهای آموزشی پکیج آموزش نگارش اول دبستان به طور کامل بر روی انواع گوشی موبایل، تبلت ها و لپ تاپ یا سیستم خانگی قابل اجراست و نیازمند یک سیستم چندان ارتقا یافته و خاص نیست که این نیز از دیگر مزایای استفاده از پکیج آموزش نگارش اول دبستان می باشد.

نقش و اهمیت دروس مقطع اول دبستان بر کودک

از قدیم این ضرب المثل و نقل قول معروف رو بارها شنیدیم که “خشت اول گر نهد معمار کج/تا ثریا می رود دیوار کج” که دقیقا اشاره به این موضوع دارد که اگر پی ریزی ابتدایی یک مسیر دچار ضعف و اشکالاتی باشد، قطعا در آینده ی نزدیک می بایست شاهد بروز مشکلات جدی و احتمالی در سایر بخش های مسیر و نقص جدی در نتیجه ی حاصله نیز باشیم.
دروس مقطع اول دبستان دقیقا نقش خشت های اول بنای مهم و ساختار تحصیلی دانش آموزان را ایفا می کند که نشانه ی اهمیت بسیار بالای این مقطع و تاثیرگذاری آن بر مقاطع بعدی دوره تحصیلی آن هاست.
ما بارها و به دفعات به والدین گرامی تاکید داشته ایم که به هیچ وجه نباید اهمیت مقطع ابتدایی را دست کم گرفت چرا که در صورت عدم پی ریزی صحیح این مسیر در روند آموزش، حتما باید شاهد کاهش اعتماد به نفس کودکان در سایر بخش های ارتباطاتشان با بقیه نیز باشیم.
امروزه خوشبختانه نقش جدی مقطع ابتدایی در دوره های تحصیلی، بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از والدین به آینده تحصیلی کودکانشان اهمیت بالایی می دهند. در صورتی که این مقطع به دانش آموزان به خوبی تدریس و آموزش داده نشود حتی ممکن است منجر به ترک تحصیل دانش آموزان نیز گردد.
در همین مقطع ابتدایی است که دانش آموز مسائل جدی زندگی را فرا می گیرد یعنی همان ارتباط با اطرافیان، طریقه ی خواندن و چگونه نوشتن را. بسیاری کارشناسان بر این باورند که در اصل، مقطع ابتدایی پایه ی اصلی در دوران تحصیلی دانش آموزان است و سنگ بنای سایر بخش های ساختمان آموزش محسوب می شود.

راه های جذب کردن کودک به نگارش اول دبستان

همانطور که می دانید شاید کنترل کودکان و راضی کردن آن ها برای یادگیری یک موضوع یا چیزهای جدید سختی ها و چالش های خود را داشته باشد ولی کارشناسان و روانشناسان بر این باورند که در صورت اجرای صحیح اصول تربیتی و آشنایی بیشتر با خلق و خو و ویژگی های شخصیتی کودکان و مهم تر از این ها، دانستنِ علاقمندی های آن ها در نهایت می تواند منجر به جذب سریعتر آن ها به یادگیری شود.
البته با توجه به تحلیل و بررسی هایی که بسیاری از محققان در زمینه های تدریس به کودکان داشته اند، به این نتیجه رسیده اند که روش تدریس به یک کودک با روش تدریس به افراد بزرگسال بهتر است به گونه ی خاص و کاملا متفاوت باشد چرا که کودکان دارای حساسیت های بیشتر و البته روحیات لطیف تر و ساده تر و البته ضعیف تری نسبت به افراد بزرگسال هستند.
جذب کودک به یادگیری چیزهای جدید به ویژه کتاب های درسی، با روش های سنتی و رایج چندان منطقی و صحیح و کارآمد نیست و لذا ما در پکیج آموزش نگارش اول دبستان تمام روش های سنتی و غیرجذاب برای کودکان را کنار گذاشته و با توجه به شناخت دقیقی که از کودکان و علاقمندی های آن ها کسب کرده ایم، بهترین روش آموزش را اجرا کرده ایم تا به عبارت بهتر و به اصطلاح، دانش آموز در مقابل یادگیری جبهه نگیرد.

 

نگارش اول دبستان دربرگیرنده ی چه آموزش هایی است؟

کتاب درسی نگارش اول دبستان با هدف آموزش حروف الفبا به کودکان و طرز استفاده از آن ها تالیف و در مقطع اول ابتدایی استفاده می شود. در کتاب نگارش اول دبستان، کودک به طور کامل با حروف آشنا می شود و یاد می گیرد که در اصل، موقعی که در حال صحیبت کردن هستیم، داریم از همین حروف و چیدن صحیح آن ها در کنار یکدیگر جهت ارتباط گیری با دیگران و اطرافیانمان بهره می گیریم.
همچنین طریقه نگارش یا نوشتن تمام حروف فارسی نیز به دانش آموز آموزش داده می شود. در نهایت در انتهای هر درس نیز تعدادی کلمات مرتبط با حروفی که در همان درس آموزش داده شده ذکر می شود که دانش آموز بهتر از همیشه، با کاربرد هر حرف در قالب کلمات جدید آشنایی پیدا کند.
از طرفی هم کتاب نگارش اول دبستان، املای صحیح تمام حرف و کلمات مختلف را به دانش آموز آموزش می دهد. البته یکی دیگر از مزیت های کتاب نگارش اول دبستان، آشنایی بیشتر دانش آموز با طریقه و جایگاه قرار گرفتن فعل و فاعل در یک جمله است. کودکان پس از این بخش می توانند جملات بیشتر و البته مرتب تری را بسازند و از آن ها برای ارتباط گیری با افراد دیگر و به ویژه دوستانشان استفاده کنند.
مواردی که در این بخش توضیح دادیم دلیلی دیگر بر اهمیت بالای آموزش نگارش اول دبستان محسوب می شود که مستقیما در حرف زدن و ارتباط گیری کودک نقش مستقیم ایفا می کند.

 

مزایای آموزش نگارش اول دبستان با پکیج “استاد اجازه”

از جمله سوالات مهمی که برخی والدین از کارشناسان ما می پرسند این است که پکیج آموزش نگارش اول دبستان چه مزایا و فوایدی دارد و چرا بهتر است این پکیج را تهیه کنیم. در این بخش سعی بر آن داریم به طور بهتر و جامع تر مزایای آموزش نگارش اول دبستان به روش “استاد اجازه” رو به شما والدین گرامی شرح دهیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

  • آموزش نگارش اول دبستان با زبان شعر جذاب کودکانه

به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین و شاید اصلی ترین دلیل و مزیت پکیج آموزش نگارش اول دبستان، تدریس یا آموزش به سبک کودکانه و همراه با شعر است. این موضوع سبب جذابیت بی اندازه و سرگرم کننده بودن درس و آموزه های جدید برای کودک دلبندتان خواهد شد.
در پکیجی که در اختیارتان قرار می دهیم، هر درس از کتاب نگارش اول دبستان با شعرهای جذاب کودکانه که حتی برای حفظ کردن نیز راحت هستند، ارائه و آموزش داده شده است. کودک با شنیدن هر شعر، جذب ادامه ی ویدیو و مبحث درس شده و به عبارتی یادگیری را همراه با سرگرمی تجربه می کند.
ضمنا یکی دیگر از جذابیت های این پکیج برای کودکان مقطع اول ابتدایی، تجربه کردن بازی های درسی و کودکانه و جذابی است که توسط مربی مربوطه اجرا می شود. بازی های کودکانه در این پکیج نیز به نوبه ی خود منجر به مشارکت کودک و جذب او در امر یادگیری در نوع خودش می شود.

  • تمام مباحث و بخش های مختلف کتاب زیرِ ذره بین معلم

دومین مزیتی که در پکیج آموزش نگارش اول دبستان به چشم می خورد جامع بودن آن است که شامل تمامی آموزش ها و خط به خط کتاب درسی نگارش اول ابتدایی نیز می شود. به عبارت دیگر علاوه بر سرگرم کنندگی جالبی که در این پکیج بکار گرفته شده، جامع بودن آن نیز کاملا به چشم می خورد و از تدریس هیچ نکته یا موضوعی از کتاب درسی غفلت نشده است.
این مورد سبب شده است که حتی بدون خواندن کتاب درسی نیز بتوان به آموزش ها و درس های این پکیج تکیه نمود. ضمنا تمامی تمرین های موجود در کتاب درسی، در پکیج آموزش نگارش اول دبستان نیز گنجانده شده است و علاوه بر این، تمرینات جذاب و سرگرم کننده تری نیز به آن ها اضافه شده و لحاظ گردیده است که به نوبه ی خود منجر به افزایش تسلط کودک بر موضوع درس می شود.

  • یک معلم خصوصی و سرگرم کننده و همیشه در اختیار

با خرید پکیج آموزش نگارش اول دبستان، کودک شما والدین گرامی همواره به ویدیوهای آموزشی این پکیج دسترسی دارد و می تواند بارها و بارها آموزه های معلم و مربی خود را در قالب ویدیوهای آموزشی تولید شده در این مجموعه تماشا و مرور کند.
از آنجایی که یک کودک بسیار علاقمند به تماشای ویدیوهای رنگارنگ هم هست انتظار می رود بارها از شما بخواهد که ویدیوها را برای او اجرا کنید. در کل می توان اینگونه به این موضوع توجه کرد که با تهیه ی این پکیج، کودک همواره به یک معلم خصوصی مطمئن و سرگرم کننده دسترسی خواهد داشت.

  • افزایش اعتماد به نفس دانش آموز بعد از تماشای ویدیوها

بسیاری از دانش آموزان مقطع ابتدایی در زمان حضور در کلاس های درسی، ممکن است به دلیل درک ناقص تعلیمات مربی، دچار افت تحصیلی و کاهش شدید اعتماد به نفس در خود شوند.
یکی از بهترین مزایا و جذابیت های پکیج آموزش نگارش اول دبستان، رفع این چالش است چرا که دانش آموز پس از تماشای ویدیوها و سپس انجام بازی و سرگرمی های مرتبط با درس در این ویدیوها، کاملا به آموزه های بیان شده در پکیج . همچنین کتاب درسی تسلط لازم را کسب می کند و در نهایت همین امر منجر به افزایش سطح اعتماد به نفس در او می شود.
ضمنا حتی اگر دانش آموزتان نتواند با یک بار تماشای ویدیوها به درس یا درسهایی تسلط پیدا کند هیچ ایرادی ندارد و می تواند مجددا ویدیوها را ببنید تا ضعف های احتمالی اش نیز برطرف شده و دیگر دچار کاهش اعتماد به نفس و ضعف در این مقطع مهم تحصیلی نگردد.

  • کسب بالاترین نمرات درسی

یکی از آرزوهای والدین برای فرزندانشان همواره کسب نمره ی بالا در مقاطع تحصیلی مختلف است. ما در این مجموعه و پکیج آموزش نگارش اول دبستان تمام سعی و تمرکزمان را بر این امر قرار داده ایم که دروس به گونه ای به دانش آموز ارائه شود که هم مبحث را به طور کامل و جامع فرا بگیرد و هم در صورت مواجهه با تمرینات سخت تر در رابطه با همان موضوع، بالاترین نمره را کسب کند.
به عبارتی دیگر نیازی به تحت فشار قرار دادن فرزندان برای کسب نمره ی عالی یا همان بالاترین نمره نیست چرا که تحت فشار دادن دانش آموز می تواند منجر به افت نمرات او شود که به نوبه ی خود می تواند مشکلاتی از جمله کاهش علاقه ی دانش آموز به درس خواندن را نیز به همراه داشته باشد.

  • صرفه جویی در هزینه و زمان

طبیعتا هزینه هایی که برخی والدین و خانواده ها جهت ثبت نام در کلاس های معلم های جبرانی یا خصوصی در موسسات مختلف آموزشی می کنند بسیار بالاتر از قیمت این پکیج است و لذا می توان اینگونه بیان کرد که خرید پکیج آموزش نگارش اول دبستان استاد اجازه به نوبه ی خود منجر به کاهش هزینه ها در امر آموزش برای خانواده های دارای فرزند دانش آموز در مقطع ابتدایی نیز گردیده است.
مورد و مزیت بعدی هم که باید بدانیم صرفه جویی در زمان است چرا که دیگر نیازی به رفت و آمد به کلاس های جبرانی یا خصوصی جهت یادگیری دروس نیست و در عوض می توانید در منزل یا هر جایی که هستید تنها با مشاهده ی ویدیوهای آموزشی این پکیج، معلم خصوصی و کلاستان را به خانه بیاورید.

مزایای آموزش نگارش اول دبستان

محتویات پکیج آموزش نگارش اول دبستان استاد اجازه

در پکیج آموزش نگارش اول دبستان استاد اجازه، آموزش کامل، جامع و صفحه به صفحه ی کتاب نگارش اول دبستان به همراه شعرها و بازی های کودکانه ی بسیار جذاب در قالب 59 ویدیوی آموزشی ارائه و گنجانده شده است که یکی از بی نظیرترین مجموعه ها و پکیج های آموزشی مقطع دبستان محسوب می شود.
تمام این 59 ویدیو در قالب 16 فایل به شما عزیزان تقدیم خواهد شد. ضمنا در این پکیج، کل کتاب نگارش اول دبستان در 10 ساعت و 40 دقیقه تدریس می شود. در بخش های بعدی این مقاله به چگونگی تهیه و خرید پکیج آموزش نگارش اول دبستان استاد اجازه خواهیم پرداخت.

 

تفاوت پکیج آموزش نگارش اول دبستان با سایر پکیج ها

ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که مزیت و تفاوت پکیج آموزش نگارش اول دبستان موسسه استاد اجازه نسبت به پکیج های دیگر که توسط سایر عزیزان در موسسات مشابه ارائه شده است چیست؟ در پاسخ به این سوال می توانیم به دلایل مهمی اشاره کنیم.
ابتدا اینکه در پکیجی که خدمت شما دوستان و والدین محترم معرفی کردیم خط به خط کتاب درسی به روشی کارا و جذاب آموزش داده شده است که خیال کودک و والدین از جامع بودن این مجموعه ی آموزشی کاملا راحت می شود. چرا که در برخی پکیج های موجود در بازار، متوجه می شوید که مربی یا معلم کمتر به تمرینات کتاب درسی اشاره می کند و تنها به تمرین هایی که مد نظر خودشان است اشاره دارد.
یکی دیگر از مزایای پکیج آموزش نگارش اول دبستان استاد اجازه نسبت به سایر پکیج های تولید شده، کیفیت فوق العاده تصویربرداری، تدوین و تولید ویدیوهایی است که در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. در این ویدیوها علاوه بر کیفیت مثال زدنی تصویر، حتی صدای معلم نیز دارای بالاترین کیفیت ممکن است.

تعداد جلسات ویدیویی پکیج آموزش نگارش اول دبستان استاد اجازه

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، در تولید پکیج آموزش نگارش اول دبستان تمام سعی خود را بر آن داشته ایم که ویدیوهایی سرگرم کننده و جذاب تولید کنیم و البته که بایستی حوصله ی دانش آموز هم در زمان تماشای ویدیوها در نظر گرفته می شد. لذا ما در این پکیج، کل کتاب درسی نگارش اول دبستان را در قالب 59 جلسه ی کاملا مفید و جذاب تهیه و خدمت شما عزیزان ارائه کرده ایم.
تمامی ویدیوها شماره گذاری شده و به ترتیب هستند و لذا نیازی به مرتب کردن آن ها نخواهید داشت و در زمان اجرا کردن آن ها در پلیرهای پلتفرم های مختلف اعم از گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و حتی رایانه ی رومیزی، ویدیوها پشت سر هم اجرا خواهند شد.

درس ۶ نگارش اول ابتدایی

مشاوره قبل از خرید پکیج آموزش نگارش اول دبستان

در بخش های بالا سعی کردیم به طور کامل پکیج آموزش نگارش اول دبستان را به شما والدین و همراهان محترم معرفی کنیم و سپس مراحل خرید و ثبت سفارش را نیز به طور کامل شرح دادیم ولی در صورتی که باز هم سوالاتی در رابطه با این پکیج یا سایر محصولات فروشگاه سایت استاد اجازه دارید می توانید همه روزه با پشتیبانی موسسه آموزشی استاد اجازه به شماره ی تلفن ثابت 34405609-026 در تماس باشید.
مشاوران و پشتیبانان تحصیلی در موسسه استاد اجازه به منظور ارتقای آگاهی والدین گرامی همواره در خدمت شما عزیزان و آماده ی پاسخگویی می باشند. همچنین در صورت لزوم می توانید با پشتیبانی آنلاین موسسه استاد اجازه نیز به گفتگو بپردازید. برای این امر کافیست وارد سایت استاد اجازه شوید و در بخش پایین سمت راست صفحه اصلی سایت روی حباب قرمز رنگ کلیک کنید تا کارشناسان و مشاوران ما به سوالات شما عزیزان پاسخ دهند.
یک راه ارتباطی دیگر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات سایت ما و یا اعلام همکاری با موسسه استاد اجازه ورود به بخش “تماس با ما” در سایت این مرکز است. در بخش تماس با ما می توانید از طریق ارسال ایمیل نیز با مشاوران ما در تماس باشید. در این بخش همچنین می توانید شماره تلفن و شماره فکس و دیگر راه های ارتباطی با ما را نیز مشاهده نمایید.

اموزش نگارش اول

سوالات رایج و پرتکرار درباره پکیج آموزش نگارش اول دبستان

تا اینجا سعی کردیم به طور کامل به تشریح جزئیات پکیج آموزش نگارش اول دبستان بپردازیم. البته ممکن است برخی عزیزان و همراهان سوالات دیگری نیز داشته باشند که همانطور که در بخش بالا اشاره کردیم شما عزیزان می توانید از راه های ارتباطی مختلف با ما و مشاوران موسسه همه روزه در تماس باشید.
در اینجا به برخی سوالات پرتکرار کاربران پاسخ خواهیم داد:

  • قیمت پکیج آموزش نگارش اول دبستان چقدر است؟

پکیج آموزش نگارش اول دبستان علی رغم جامع و فوق العاده جذاب و موثر بودن تنها با قیمت 120 هزار تومان به شما عزیزان تقدیم خواهد شد. طبیعتا این مبلغ در مقابل اهمیت بسیار بالای درس نگارش اول دبستان و پایه بودن آن و تاثیرش روی سایر عملکردهای دانش آموز، بسیار ناچیز است.
در حال حاضر قیمت پکیج آموزش نگارش اول دبستان استاد اجازه نسبت به بسیاری دیگر از پکیج های موجود در بازار قیمت بسیار مقرون بصرفه تر و پایین تری نیز دارد.

  • آیا خرید از سایت “استاد اجازه” مورد تایید و قابل اعتماد است؟

خوشبختانه وبسایت “استاد اجازه” موفق به کسب نماد اعتماد الکترونیکی یا همان “ای نماد” و مهمتر از آن دارای نشان پرداخت ایمن زرین پال می باشد که جهت اطمینان این مجوزها وارد صفحه اصلی سایت شوید و در سمت راست پایین سایت یا همان فوتر سایت، روی نماد آبی رنگ “ای نماد” یا نماد زرد رنگ پرداخت ایمن زرین پال کلیک کرده و مشخصات ثبتی و قانونی و دولتی موسسه را مشاهده و بررسی بفرمایید تا از خریدتان کاملا اطمینان حاصل کنید.

  • آدرس موسسه آموزشی “استاد اجازه” کجاست؟

کرج – بین بازار ملاصدرا و میدان سپاه – طبقه فوقانی دفتر پیشخوان دولت، موسسه آموزشی “استاد اجازه”.

  • برای مشاهده سایر محصولات آموزش اول دبستان موسسه “استاد اجازه” چیکار کنیم؟

موسسه “استاد اجازه” با سال ها تجربه و فعالیت در عرصه ی آموزشی، موفق به تولید محصولات درخشانی در این زمینه گردیده است که این پکیج های آموزشی همگی توسط اساتید و مربیان مجرّب و کارکشته و کاربلد و با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات فیلمبرداری و تصویربرداری تولید و به شما عزیزان ارائه شده است.
شما کاربران و والدین گرامی جهت مشاهده ی آموزش های اول دبستان در موسسه “استاد اجازه” وارد صفحه آموزش اول دبستان شوید و با کلیک روی هر پکیج، به اطلاعات بیشتر راجع به آن دست پیدا کرده و در صورت علاقمندی به پکیج های مورد نظرتان، اقدام به خرید نمایید.

  • پکیج های موسسه “استاد اجازه” مربوط به چه مقاطع تحصیلی است؟

خوشبختانه کارشناسان ما در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از ابتدایی، متوسطه اول (راهنمایی) و متوسطه دوم (دوره دبیرستان) تولیدات فوق العاده ای را عرضه کرده و در بخش فروشگاه سایت قابل مشاهده و بررسی هستند.
در تمامی این پکیج ها، اصل بر کیفیت و جذابیت و روان بودن آموزش ها بوده و همین امر سبب فروش بالای پکیج های موسسه “استاد اجازه” شده است.

  • چه کسانی مربیان و اساتید موسسه “استاد اجازه” هستند؟

در حال حاضر با اساتید زیادی در حال همکاری جهت تولید پکیج های موسسه هستیم که این عزیزان رزومه ی بسیار قابل اعتماد و درخشانی در امر تدریس دارا هستند.
از این جمله اساتید می توانیم به استاد محسن احمدی مدرس دروس فیزیک و ریاضی، استاد مینا رضایی مدرس زبان خارجه و استاد میلاد اسدی مدرس علوم تجربی اشاره کنیم.

  • شماره تلفن ثابت و تلفن همراه موسسه چند است؟

شماره همراه موسسه “استاد اجازه” 09124097292 و شماره تلفن ثابت این مرکز آموزشی جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره 026-34405609 می باشد که همه روزه آماده ی پاسخگویی به شما کاربران محترم هستند.

سخن آخر درباره آموزش نگارش اول دبستان

امیدواریم که اطلاعات جامع و کاملی را در مورد پکیج آموزش نگارش اول دبستان استاد اجازه به شما کاربران و والدین و دانش آموزان گرامی ارائه داده باشیم. لطفا در صورت امکان، نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده ی خودتون رو در بخش تماس با ما و یا بخش دیدگاه ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ضمنا در صورتی که نیاز بیشتری به مشاوره در مورد پکیج آموزش نگارش اول دبستان استاد اجازه داشتید می توانید همواره با کارشناسان و مشاوران موسسه “استاد اجازه” در تماس باشید.

تمامی دروس اول ابتدایی:  آموزش اول ابتدایی

سایر آموزش های اول ابتدایی

آموزش علوم اول دبستان

آموزش ریاضی اول ابتدایی

آموزش قران اول دبستان

آموزش فارسی اول دبستان

آموزش اول ابتدایی

آموزش اول ابتدایی

تمامی دروس اول ابتدایی

آموزش دوم ابتدایی

آموزش دوم ابتدایی

تمامی دروس دوم ابتدایی

آموزش سوم ابتدایی

آموزش سوم ابتدایی

تمامی دروس سوم ابتدایی

آموزش چهارم ابتدایی

آموزش چهارم ابتدایی

تمامی دروس چهارم ابتدایی

آموزش پنجم ابتدایی

آموزش پنجم ابتدایی

تمامی دروس پنجم ابتدایی

آموزش ششم ابتدایی

تمامی دروس ششم ابتدایی

آموزش پایه هفتم

آموزش پایه هفتم

تمامی دروس پایه هفتم

آموزش پایه هشتم

آموزش پایه هشتم

تمامی دروس پایه هشتم

آموزش پایه نهم

آموزش پایه نهم

تمامی دروس پایه نهم

آموزش پایه دهم

آموزش پایه دهم

تمامی دروس پایه دهم

آموزش پایه یازدهم

آموزش پایه یازدهم

تمامی دروس پایه یازدهم

آموزش پایه دوازدهم

آموزش پایه دوازدهم

تمامی دروس پایه دوازدهم

نظرات دانشجویان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش نگارش اول دبستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *